KAKO BRENDIRANJEM I MODERNIM DIZAJNOM PRIVUĆI NOVE KUPCE U POLJOPRIVREDI?

Agroplus Prijedor je danas lider u oblasti repromaterijala za poljoprivrednu proizvodnju na području RS. U ponudi imaju gnojiva, stočnu hranu, zaštitna sredstva, opremu, sadnice i svim svojim klijentima i kupcima nude besplatno i stručno savjetovanje.

Sve je ovo rezultat dobro koncipiranog i primjenjenog digitalnog marketinga i brendiranja. Međutim, na početku sve nije bilo tako sjajno. Kompanija je imala problem sa otežanom komunikacijom i načinom dolaska do novih kupaca na širem ruralnom području Prijedora. Kao i sa popularizacijom francuskog brenda stočne hrane „Sanders“ kojeg kompanija zastupa i distribuiše širom BiH.

Dakle, Iako su imali odlične proizvode u ponudi i vodeće evropske kompanije za dobavljače, jednostavno nije bilo načina da se ta informacija uspješno i dovoljno brzo proširi i dođe do potencijalnih klijenata/kupaca. Tada su odlučili da nam se jave i zatraže pomoć, jer su riješenje svog problema vidjeli u uspješnom digitalnom marketingu.

Prvo smo za njih izradili strategiju digitalne promocije i počeli sa brendiranjem. Agroplus-u smo uradili novi, moderniji logotip koje je u skladu sa samim brendom. Nakon toga smo nastavili sa izradom web stranice i naravno, kreiranjem Facebook stranice brenda, kako bi sve bilo spremno za početak digitalne kampanje.

Izraditi moderan i potpuno responzivan websajt sa mogućnošću brzog pregleda dostupnih proizvoda u ponudi, nije bio lak zadatak s obzirom na ogroman broj dostupnih proizvoda u ponudi Agroplus-a.

Glavni zadatak koji smo izvršili bio je napraviti jednostavan način dolaska do željenih informacija, narudžbe proizvoda i savjetovanja u vezi proizvodnje, sa što manje klikova i nepotrebnih učitavanja. Odlučili smo se za čist i moderan stil websajta sa dosta grafičkog materijala i jasnom segmentacijom proizvoda u ponudi.

Zatim je na red došla izrada grafičkih i tekstualnih materijala za promociju na Facebook-u putem nove Agroplus stranice.

Nakon uspostavljanja stranice, krenuli smo sa objavama i promocijom. Svaka objava imala je svoju ciljnu publiku, prilagođenu sadržaju objave.

Objave su većinom bile promotivnog karaktera, sa konkretnm ponudama proizvoda ili usluga. Korišćene su jake grafike sa pojačanom saturacijom kako bi privukle pažnju na prvi pogled. Ispod se nalazi jedan primjer objave za paket sadnica voća.

Ovakav vid objava pokazao se kao jako efektivan način promocije/prodaje proizvoda i usluga. Takođe, stranica je počela ubrzano da raste i svakim danom se povećavao broj pratilaca. Sa mjesečnim budžetom za promociju od 50e napravljeni su zadivljujući rezultati.

Za 2 mjeseca promocije, sa tako malim budžetom za sponzorisanje objava, broj pratilaca stranice porastao je sa 90 na 900, to je desetostruko povećanje, što je odličan rezultat s obzirom da se radi o stranici firme koja ima vrlo specifičnu tržišnu nišu i kupce koji nisu tipični korisnici društvenih mreža.

Facebook stranica Agroplusa je danas jedna od vodećih i najvećih stranica svoje branše sa zaokruženom marketinškom pričom i modernim, upečatljivim dizajnom.