Ako razmišljate o trošenju novca na oglase kako biste dosegli ciljnu publiku, bolje je da ga potrošite na pravom mjestu. Mjestu kao što je Google Ads. S obzirom na Google-ov široki doseg, vjerovatno ste do sada vidjeli (i kliknuli na)
Google oglas … isto važi i za vaše potencijalne klijente.

92% potencijalnih kupaca koji traže proizvod ili uslugu putem interneta, donesu odluku na osnovu prvih nekoliko rezultata Google pretrage! Potrudite se da budete digitalno blizu vaše ciljne grupe, jer Google sve više favorizuje blizinu proizvoda i usluge u odnosu na druge parametre koji rangiraju vašu stranicu ili radnju u rezultatima pretrage! 46% svih Google pretraga su u vezi traženja lokalnih informacija.

U ovom članku ćete otkriti šta je to “Google Ads” i šta trebate znati da biste započeli oglašavanje na Googleu.

Šta su Google oglasi?
Nije tajna da plaćene kampanje na online prostoru u većini slučajeva imaju za cilj, generisati što više klikova – što vodi do veće vjerovatnosti dolaska do novih kupaca. Zbog toga je Google Ads postao sve popularniji među firmama iz svih industrija. Google Ads je platna platforma za oglašavanje koja spada pod marketinški kanal poznat pod nazivom “pay-per-click” (PPC), gdje vi (oglašivač) na oglasu plaćate po kliku ili po prikazu (CPM).

Google oglasi, efikasan su način za privlačenje kvalitetnog prometa, odnosno prilagođenih kupaca dok pretražuju proizvode i usluge poput onih koje nudite. Pomoću Google oglasa možete povećati promet na svojoj web stranici, primati više telefonskih poziva i povećati stvarne posjete u radnji. Najbolja stvar kod Google oglasa je što se vaša stranica pojavi na stranici rezultata Google pretraživača (SERP) u trenutku kad vaši idealni kupci traže proizvode i usluge poput vaše putem Google pretraživanja. Na taj način vi dosežete vašu ciljanu publiku bez obzira na radno vrijeme i fizičku lokaciju radnje.

S vremenom uz “Google Ads” statistiku mi možemo da analiziramo i poboljšamo te oglase kako biste dosegli više ljudi tako da vaše poslovanje može pogoditi sve vaše ciljeve plaćene kampanje. Uz to, bez obzira na veličinu vašeg poslovanja ili raspoloživih resursa, oglase možemo prilagoditi vašem budžetu.

Dakle, nakon što analiziramo vaše potrebe, definisaćemo ciljanu publiku i grupe ljudi koji upravo traže vas, vaš proizvod ili uslugu.

Vaši oglasi mogu biti u vidu teksta, slike ili video snimka. Tako da ćemo na osnovu potreba, oglasni prostor prilagoditi ciljanoj grupi ljudi, zatim lokaciji gde želite da se reklamirate kao i budžetu kojim raspolažete.

Da li je Google Ads stvarno učinkovit?

Da bismo odgovorili na ovo pitanje, važno je prvo proći kroz statistiku. Google oglasi imaju postotak klika na oglas od gotovo 8%. Prikazani oglasi ostvaruju 180 miliona prikaza svakog mjeseca. Za korisnike koji su spremni kupiti, plaćeni oglasi na Google-u ostvaruju 65% klikova, a 43% kupaca kupuje nešto što su vidjeli na YouTube oglasu. Dakle, da, Google Ads djeluje. Pomoću optimizovane oglasne kampanje i potencijalnog protoka novih potencijalnih klijnata, možete kreirati marketinšku kampanju visokog povrata na uloženo.

Zašto se oglašavati na Google-u?

Google je najkorišteniji pretraživač koji dnevno prima 3,5 milijardi upita za pretraživanje. Da ne spominjemo, platformu Google Ads postoji već gotovo dva desetljeća, što joj daje određenu prednost u području plaćenog oglašavanja. Google je resurs koji ljudi u cijelom svijetu koriste za postavljanje pitanja na koja su odgovoreni kombinacijom plaćenih oglasa i organskih rezultata. A prema Google-u, oglašivači zarađuju 8 USD za svakih 1 USD koji potroše na Google Ads. Dakle, postoji nekoliko razloga zbog kojih biste trebali razmotriti oglašavanje na Googleu. Trebate drugi razlog? Vaši konkurenti koriste Google oglase (i čak mogu da ponude i po vašim trgovačkim uslovima). Hiljade kompanija koriste Google Ads za promociju svog poslovanja, što znači da čak i ako se organsko rangirate za pojam za pretraživanje, vaši rezultati se guraju prema dolje ispod vaših konkurenata. Ako koristite PPC za oglašavanje vašeg proizvoda ili usluga, Google Ads trebao bi biti dio vaše plaćene strategije – nema načina da ga zaobiđete (osim možda Facebook Ads, ali to je drugi članak). 

Mogući razlozi zašto vaši Google oglasi ne daju željeni efekat:

Ako ste se bezuspješno pokušavali oglašavati na Google-u, ne odustajte. Mnogo je razloga zbog kojih vaši Google oglasi mogu biti slabiji. Pokrijmo neke uobičajene probleme.

  1. Koristite previše uopštene ključne riječi. Stvarno trebate pripaziti na ovo, kada su u pitanju vaše ključne riječi. Samim tim bi testiranje i podešavanje. trebalo biti ključni dio vaše strategije. Ako su vaše ključne riječi previše uopštene, Google će vaš oglas postavljati pred pogrešnu publiku, što znači manje klikova i veća potrošnja na oglase. Pregledajte koje ključne riječi imaju efekta (tj. koje ključne riječi generišu klikove) i prilagodite ih tako da najbolje odgovaraju vašim oglasima koji se prikazuju ciljanoj publici. Vjerovatno nećete dobiti pravu kombinaciju riječi prvi put, ali nastavite dodavati, uklanjati i podešavati ključne riječi dok to ne ostvarite.
  2. Irelevantni oglasi. Ako se vaš oglas ne podudara sa namjerom onog ko pretražuje, nećete dobiti dovoljno klikova da opravdate trošak oglasa. Vaš naslov i sadržaj oglasa moraju se podudarati s ključnim riječima koje ste ponudili, a rješenje koje vaš oglas prodaje mora riješiti bolnu tačku sa kojom se pretraživač suočava. To je kombinacija koja će dati rezultate koje tražite, a možda će biti potrebno samo nekoliko podešavanja. Imate mogućnost stvaranja više oglasa po kampanji – pomoću ove opcije možete testirati koji oglasi najbolje rade. Ili još bolje, koristite Google-ovu opciju responzivnih oglasa za pretraživačku mrežu.
  3. Niska ocjena kvaliteta. Vaša ocjena kvalitete (QS) je način na koji Google određuje kako bi se vaš oglas trebao rangirati. Što je viši rang, bolji su vam položaji. Ako je vaša ocjena kvalitete niska, imaćete manje pregleda na oglasu, a time i manje šanse za konverziju. Google će vam reći vašu ocjenu kvaliteta, ali na vama je da je povećate, odnosno na onome ko je zadužen za Google oglase.
  4. Loša odredišna stranica. Vaši napori da poboljšate efikasnost kampanje se ne bi trebali zaustaviti na samom oglasu – korisničko iskustvo nakon klika je podjednako važno, ako ne i važnije. Šta vaš korisnik vidi nakon što klikne na vaš oglas? Da li je vaša odredišna stranica optimizovana za konverzije. Koristi li iste ključne riječi? Da li stranica rješava bolnu tačku vašeg korisnika ili odgovara na njegovo pitanje? Vaš bi korisnik trebao doživiti besprekoran prelaz kroz konverziju.

 

Vrste oglasnih kampanja:

Na Google oglasima možete odabrati jednu od tri vrste kampanje: Tekstualni oglas na pretraživaču, foto oglas i video oglasi. Obrazložićemo optimalnu upotrebu za svaku od njih, kao i razloge zašto biste mogli izabrati jednu prije druge. Oglasi u Google pretraživaču su tekstualni oglasi koji se prikazuju na Google-ovim stranicama rezultata pretrage. Kao primjer, pretraga „laptop banja luka“ vraća sponzorisane rezultate ili oglase, poput ovog tekstualnog oglasa na pretraživaču, kojeg smo uradili za našeg klijenta “Biscom” d.o.o. :

Prednost tekstualnog oglasa u pretraživaču je u tome što svoj oglas prikazujete na mjestu gdje većina potencijalnih klijenata, prvo traži informacije – na Google-u. A Google prikazuje vaš oglas u istom obliku kao i ostale rezultate pretrage (osim što ga označavamo kao “oglas”) tako da su korisnici navikli vidjeti i kliknuti na rezultate.

Odzivni (testni) oglasi za pretraživačku mrežu omogućavaju nam da unesemo više verzija naslova i sadržaja oglasa (15 i četiri varijacije) da Google odabere najbolje verzije oglasa koji će se prikazati korisnicima. S tradicionalnim oglasima stvorite jednu statičku verziju oglasa koristeći svaki isti naslov i opis svaki put. Odzivni oglasi omogućuju dinamičan oglas koji se automatski testira dok ne dođete do verzije koja je najprikladnija za vašu ciljanu publiku, odnosno dok ne dobijete najviše klikova po oglasu.

Prikazni (foto) oglasi omogućavaju proširenje na Google-ovu mrežu web stranica u raznim branšama i niz publike koja se uključuje za prikazivanje Google oglasa, poznatih kao Google prikazivačka mreža. Prednost oglašivačima je u tome što mogu dobiti svoj sadržaj (oglase) pred publikom koja je usklađena s njihovom ciljnom grupom. To su obično grafički (foto) oglasi, takozvani baneri, koji odvlače pažnju korisnika od sadržaja na web stranici.

Video oglasi se prikazuju prije ili poslije (a ponekad i u sredini) YouTube videozapisa. Zapamtite, i YouTube je pretraživač. Prave ključne riječi staviće vas ispred videozapisa i poremetiti korisnikovo ponašanje tek toliko da privuku njihovu pažnju.

Sad ono po šta ste došli, na osnovu našeg dugogodišnjeg iskustva i najnovijih trendova u oblasti Google oglašavanja, dajemo vam:

8 savjeta kako sa maksimalno iskoristite Google oglase u 2020 godini:

  1. U kontinuitetu dodavajte negativne ključne riječi. Koristite dostupne alate kao što je Google search keywords report kako bi došli do novih negativnih ključnih riječi. Negativne ključne riječi su one za koje ne želite da se vaš oglas prikazuje. Ovo je jako bitno kako bi uvećali stopu klikova po prikazu (CTR) i skor kvaliteta oglasa (quality score).
  2. Uklonite ključne riječi koje imaju malu stopu klikova (CTR). Pregledom statistike u Google Ads menadžeru možete lako provjeriti koje od vaših ključnih riječi ne doprinose cilju kampanje.
  3. Pregledajte i izmjenite vašu maksimalnu cijenu po kliku (CPC). Povećajte ako vaše ključne rijeći imaju visoku stopu klikova u odnosu na prikaz (CTR) kao i visoku stopu konverzije. U suprotnom smanjite cijenu po kliku.
  4. Konstantno testirajte nove oglase. Mjenjajte naslove i sadržaj oglasa. Uvijek ima mjesta za odrežena poboljšanja.
  5. Izdvojite se iz mase. Nemojte jednostavno prekopirati oglase vaših konkurenata, budite drugačiji.
  6. Pokušajte ubaciti dinamičke ključne riječi. Neka vaše ključne riječi budu identične tekstu koji vaš potencijalni klijent unosi u google pretraživač kada traži proizvod ili uslugu koju nudite. Na taj način ćete povisiti stopu klikova u odnosu na prikaz kao i skor kvaliteta oglasa (quality score) čime će vaš oglas biti rangiran više u prikazima.
  7. Koristite poziv na akciju u vašim oglasima. Kažite vašoj publici šta da urade i oni će to uraditi. Primjer: “Pozovite nas već danas!” ili “javite nam se za besplatnu ponudu”.
  8. Koristite prvo veliko slovu na početku svake riječi. Ne koriste velika slova za sav tekst, samo prva slova u riječi!

Vaš web sajt prvi na Google pretraživaču.

Efekat prvog mjesta u pretrazi za određene ključne riječi na Google-u je više nego vrijedan. Na vama je da uz našu pomoć odaberete način oglašavanja prikladan vašoj branši. Ako vam je potrebna SEO optimizacija za Google, ili reklamiranje sajta preko SEM (Google pretraživač) tehnike, kontaktirajte nas.

Neka vaš web sajt bude vaša sigurna zarada. Budite prvi na Google-u!