KAKO UZ POMOĆ DOBRO PROMIŠLJENE STRATEGIJE I MODERNOG DIZAJNA IZDVOJITI BREND NA DIGITALNOM PROSTORU?

Market AS je lanac marketa koji u pod svojim krovom ima desetak maloprodajnih objekata u Banjaluci, Čelincu i uskoro u Gradišci. Takođe, market je poznat po AS Home marketu u kojem kupci mogu pronaći sve za svoj dom i AS Plus marketu u kojem se mogu kupiti kozmetički proizvodi, odnosno proizvodi za ljepotu.

Sva ova diferencijacija ponude/proizvoda i različitih podbrendova istog brenda predstavljala je određeni izazov za nas. Naš zadatak je bio jasno i koncizno postaviti tu diferencijaciju podbrendova u odnosu na brend, tako da bude što jednostavnija i jasnija ljudima. Prvi korak ka tome bila je izrada modernog websajta koji će na optimalan način postići prethodno navedene ciljeve i postati osnov digitalnog brendiranja u daljem radu.

Websajt je morao biti jednostavan za korištenje, sa upečatljivom grafikom i jasnom diferencijacijom podbrendova: AS HOME I AS PLUS.

Nakon mnogo isprobanih i odbačenih ideja, odlučili smo se za standardni paralax tim websajta koji bi najviše odgovarao postavljenim ciljevima. Sama izrada sajta je bila obimna zbog velikog broja informacija i potreba koje je trebalo objediniti. Websajt je trebao da ima fotografije, promotivne video materijale, kataloge, blog, recepte o kuhanju sa FB stranice (više o rebrendiranju fb strane dalje u tekstu), mogućnost apliciranja za posao, informaciej o podbrendovima, lokacije, novosti i naravno kontakt podatke.

Naravno, sve smo to uspjeli sjediniti u jednu kompaktnu i funkcionalnu stranicu, koju možete pregledati klikom na marketas.ba ili na grafički prikaz ispod.

Drugi korak bio je kreiranje i brendiranje nove Fb stranice pod nazivom Market AS, jer u tom trenutku su postojale dvije stranice market as home i market as plus. Trebala nam je jedna velika koja će biti digitalni predstavnik brenda i objediniti sve podbrendove.

Samim tim postupkom olakšao bi se sam proces brendiranja, jer je mnogo lakše izbrendirati jednu cijelinu nego 3 zasebna dijela. U dogovoru sa našim klijentom odlučeno je da se stranica Market AS Home promijeni i iskoristi kao osnova za brendiranje pod imenom Market AS.

Nakon toga, napravljena je strategija promocije putem nove Facebook stranice i počelo se sa izradom grafičkih materijala i ključnih marketinških poruka oko kojih bi trebao biti fokusiran digitalni brend.

Kao rezultat sprovedenih aktivnosti nastala je nova Market AS stranica koja bez promocije, svakim danom raste sve više i koja trenutno ima blizu 8000 pratilaca.

Facebook stranicu Marketa AS, možete pogledati klikom na Market AS ili klikom na grafiku ispod.

Na stranici objave idu tri puta sedmično i svaku posebno izrađujemo u grafičkim programima i svaka od objava ima svoj cilj.

Fokus je na kvalitetnu, umjesto kvantiteta. Kada su u pitanju društvene mreže, najvažnije je prepoznati i držati se te zlatne sredine, jer kao što možete biti previše odsutni, tako možete biti i previše naporni sa svojim objavama, odnosno promocijom.

Ali, ne brinite, ako ne znate, nemate vremena ili mislite da ne dobjate rezultate koje želite, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći.

Digital PR