Dizajn logotipa, radi se na osnovu već izrađene strategije vizuelnog identiteta brenda.
Logotip obuhvata ključne faktore: psihologiju boja, oblika, kao i samu primjenu dizajna.
Za potrebe našeg klijenta: “21 Maj” d.o.o. kompaniju koja se bavi prodajom robe crne i obojene metalurgije, izradili smo potpuno novi logotip, kao osnovu vizuelnog identiteta kompanije. Logotip je urađen grafičkim ispisom nazivafirme i unikatnim prilagođavanjem izleda i oblika, kako bi se došlo do modernog, oštrog i profesionalnog izgleda. Korištene su boje sa prethodnog, zastarjelog logotipa, kojim klijent nije bio zadovoljan. U dizajn logotipa uključen je moderan i jednostavan grafički prikaz asortimana, odnosno vrste artikala koji se nalaze u ponudi klijenta.
Klijent:21 Maj d.o.o.Usluge:Dizajn LogotipaGodina:2019Veza:http://www.21maj.com