Web stranicu smo prilagodili za pregled sa svih digitalnih uređaja.
Dizajn je rađen na osnovu ciljeva do kojih se došlo izradom strategije brenda.
Za potrebe našeg klijenta: “Milco” d.o.o. kompaniju koja se bavi veleprodajom roba crne i obojene metalurgije smo uradili projekat rebrendiranja vizuelnog identiteta kompanije. Prva stvar koju smo uradili bio je redizajn postojećeg i prilično zastarijelog logotipa koji nije adekvatno predstavljao ozbiljnost i profesionalnost kompanije koja je s vremenom postala lider u svojoj oblasti poslovanja u BiH. Urađen je redizajn logotipa i zadržane su osnovne karakteristike starog logotipa, kako bi se očuvala tradicija i prepoznatljivost istog. Zatim smo izradili novi, potpuno responzivan i moderan web sajt, jer je stari koji su imali zastario i bio van funkcije, potpuno neresponzivan i u većoj mjeri neupotrebljiv.
Klijent:Milco d.o.o.Usluge:RebrendiranjeGodina:2019Veza:http://www.milco.digitalpr.ba/