ŠTA SE DESI KADA UVEŽETE KVALITETNE SADNICE I MOĆ DRUŠTVENIH MREŽA? (RASADNIK VUČKOVIĆ – STUDIJA SLUČAJA)

Odgovor na pitanje iz naslova je: 20 radnika koji rade danima kako bi zadovoljili ogromnu potražnju za sadnicama. Naravno sve ovo je rezultat određenih aktivnosti koje smo sproveli u međuvremenu i o kojima ćemo detaljnije govoriti u nastavku teksta.

Rasadnik Vučković je rasadnik voća lociran u Donjoj Lamovitoj kod Prijedora i posluje već 20 godina. Poznat je po vrhunskom izboru i kvalitetu sadnica voća koje se u njemu nalaze.

Međutim, kao i sve dobre stvari, da bi postigle svoj puni potencijal one moraju biti vidljive!

A koji je to najbrži i najisplatniji način da budete vidljivi danas? Digitalni marketing, naravno. Prva aktivnost po pitanju našeg angažmana bila je izrada novog, modernog i responzivnog websajta. To nije bio nimalo lak zadatak s obzirom na obimnost informacija koje je trebalo da sadrži. Glavni zadatak bio nam je napraviti jednostavan način dolaska do željenih sadnica, sa što manje klikova nepotrebnih učitavanja.

Takođe websajt je morao biti prost za korištenje i navigaciju sa desktopa, kao i sa mobilnih uređaja i tableta. Nakon vise ponuđenih ideja odlučili smo se za moderan stil websajta sa dosta grafičkog materijala i prikaza artikala u ponudi koji možete pogledati klikom na link: rasadnikvuckovic.com ili klikom na grafiku ispod.

Nakon izrade websajta tek je krenuo ozbiljan posao. Došlo je vrijeme za optimizaciju kompletnog websajta za pozicije na Googl pretraživaču. Svaka fotografja, svaka strana, svaka sadnica i svaki tekst na stranici je optimizovan kako bi sam websajt kao i njegove zasebne cijeline bile rangirane što više u hijerarhiji Google pretraživača. Kako bi kada neko traži sadnice u svom pretraživaču među prvim rezultatima vidio rasadnik Vučković.

Takođe urađen je i listing na google mapi i sve ostale stvari potrebne za uspješano pozicioniranje websajta u pretraživaču.

Nakon izrade web stranice i rangiranja, došao je red i na društvene mreže, najveći izvor novih kupaca i posjetilaca svježe izrađenog websajta.

Neaktivna i zapuštena Fb stranica je vraćena u život, a napravljen je i instagram profil. Zatim je usljedilo kreiranje grafičkog i tekstualnog sadržaja za reklame i sponzorisane objave. Websajt, Facebook i instagram stranica su postali jedna cijelina, osmišljena da privlači nove mušterije.

Krenuli smo sa objavama i promocijom. Svaka objava je posebno osmišljena i imala je svoju ciljnu publiku, ubrzo stranice su počele da rastu, kao i broj posjetilaca na websajtu.

Narudžbe i pozivi su počeli da stižu iz svih krajeva BiH. Kao rezultat sprovedenih aktivnosti ispunili smo zacrtani cilj a preko 20 radnika je vrijedno radilo dan i noć kako bi ispunili ogromnu potražnu za sadnicama.

Digitalni marketing je još jednom pokazao svoje mogućnosti. Facebook stranica rasadnika se utrostručila je za dva mjeseca, a instagram profil je porastao na preko 1000 pratilaca.

Rasadnik Vučković se sada nalazi među prva tri rezultata na Google pretraživaču, kada u pretraživač upišete sadnice voća!

Sve ovo je postignuto sa prilično skromnim promotivnim budžetom, kreativnošću i napornim radom.

Kada se pravilno povežu svi aspekti internet marketinga i iskoristi moć društvenih mreža, rezultati su često veoma iznenađujući i dobri po vaš novčanik. Ne trebaju vam ogromni budžeti, da bi bili viđeni i da bi ljudi čuli vaš proizvod ili uslugu.

Najvažnije je znati ko su vaši kupci i kako im pristupiti, odnosno zadobiti njihovo povjerenje. Ako to uspijete, sve ostalo dolazi samo od sebe.

Ali, ne brinite, ako ne znate, nemate vremena ili mislite da ne dobijate rezultate koje želite, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći.

Dragan Pajić, Digital PR