KAKO SMO PUTEM FACEBOOK STRANICE DOSEGLI 500 000 KUPACA U BIH, BEZ MARKE UTROŠENE NA PROMOCIJU.

Društvene mreže su zasigurno jedan od trenutno najisplativijih kanala promocije. Ogroman broj potencijalnih kupaca na jednom mijestu, koje možete segmentirati po nevjerovatno detaljnim informacijama i interesovanjima i to sve uz pet puta nižu cijenu oglašavanja u usporedbi sa tradicionalnim kanalima promocije.

Takođe, korisnici društvenih mreža imaju još uvijek koliko-toliko spušten gard kada je u pitanju oglašavanje i mnogo bolje reaguju na promotivne materijale. Još ako su vaše reklame suptilne i prilagođene očekivanjima korisnika datih društvenih platformi, onda možete očekivati nevjerovatno zahvalne rezultate.

Nego da pređemo na stvar, zbog koje ste ovdje. Kako smo uz pomoć Facebook-a dosegli pola miliona potencijalnih kupaca u BiH, bez i jedne marke potrošene na promociju.

Za potrebe SIMPO BIH, jednog od naših klijenata koji je prepoznao snagu društvenih mreža trebali smo osmisliti i sprovesti nagradnu igru koja bi se igrala isključivo putem društvenih mreža.

Cilj nam je bio što veći doseg, uz što manji trošak. Da bi to postigli trebali smo osmisliti viralnu igru koju će podijeliti i komentarisati veliki broj ljudi. Odlučili smo se za Facebook, jer je i dalje najbolji izbor kada je u pitanju doseg i viralnost. Znajući da se na Fb-u najviše dijele kvizovi i logičke igrice, odlučili smo da nagradna igra bude tog formata.

Nakon nekoliko sati brainstorminga, došli smo idealnog rješenja. Nastala je Simpo kviz igrica – pogodi broj i vaučer je tvoj.

Igrica naizgled jednostavna i dovoljno zanimljiva da navede ljude da se igraju i okušaju sreću. Nagrada je bila vaučer od 750km koji je bilo moguće iskoristiti po vlastitoj želji u svim Simpo salonima. Uslovi jednostavni, pogoditi broj, podijeliti objavu, zapratiti stranicu i označiti 5 prijatelja kako bi se i oni mogli igrati.

Nagradna igra je trajala 10 dana i postala je jedna od najviralnijih nesponzorisanih objava u BiH. Za samo 2 dana, 5000 ljudi je ostavilo komentar ispod objave. Pola miliona ljudi je vidjelo igru, a njih 70 000 je kliknulo na nju. Broj komentara je premašio 11 000.

Stranicu je pregledalo hiljade ljude, a stotine njih su se javile sa pitanjima u vezi kupovine namještaja. Broj ljudi u salonima se utrostručio te sedmice, a sve to sa poklon vaučerom od 750km i kreativnim timom koji je osmislio sve.

U Simpu su bili prezadovoljni rezultatima nagradne igre i odmah počeli da planiraju narednu nagradnu igru.

Takođe, još se jedna dobra stvar desila. Zbog ogromne posjećenosti Simpo stranice, facebook rejting je porastao, a samim tim i doseg dnevnih objava.

Zahvaljujući tome, prepolovili smo troškove sponzorisanja svakodnevnih objava za 30%.

Društvene mreže mogu biti pravi mali kovčeg zlata za vaš biznis, naravno ako znate kako da iskoristite njihov potencijal. Ali, ako ne znate, nemate vremena ili mislite da ne dobjate rezultate koje želite, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći.

Digital PR