Top 3 najčešće greške u digitalnom marketingu

Ovo su tri najčešće greške koje smo primjetili da određeni brendovi rade prije nego zatraže našu pomoć:

GREŠKA BROJ 1: BITI ANTI-DRUŠTVEN NA DRUŠTVENIM MREŽAMA;

Mnogi zaboravljaju da su društvene mreže zamišljene kao prostor za dijalog i angažman, a ne samo za emitovanje poruke, informacije i promotivnog sadržaja. Pravilno uključivanje u društveni zajednicu, odgovaranje na pitanja i razmjena mišljenja sa ostalim učesnicima, jako je bitan dio procesa i pomaže brendu izgraditi dublju vezu koja pozitivno utiče na dugoročno poslovanje i krajnji rezultat.

GREŠKA BROJ 2: PUTANJA KA IZOLACIJI

Morate ostati u igri, pratiti najnovije trendove, konstantno nadograđivati i činiti vaš sadržaj relevantnim i zanimljivim. Ako se prestanete umrežavati i u kontinuitetu uvećavati broj pratioca, osuđeni ste na propast. Ako ne komunicirate sa ljudima, onda niste u toku sa trendovima i promjenama unutar vaše grane poslovanja, ne razumijete kuda stvari idu i šta treba da uradite da biste bili uspješni i ispred konkurencije. Jako je važno da ostanete u toku, da razgovarate sa drugom stranom i učite na njihovom primjeru. Mnogi brendovi ne iskorištavaju jedan od najvećih korisnih efekata digitalne promocije, a posebno društvenih mreža. Nigdje kao na društvenim mrežama ne možete dobiti tako jasnu, direktnu i brzu povratnu informaciju u vezi vašeg proizvoda, usluge, reklame, promocije, načina poslovanja…itd. Ako ste zatvoreni i ako ne koristite sve ove alate koji su vam dostupni, prevaziće vas oni koji to uspješno koriste i primjenjuju i brzo ćete postati istorija.

GREŠKA BROJ 3: PRETJERANO PROMOTIVNI

Budite promotivni u prihvatljivim granicama, sve preko toga ima kontra efekat. Niko ne voli kada mu se nešto forsira, pogotovo u digitalnom svijetu i društvenim mrežama, gdje ljudi provode vrijeme kako bi se zabavili, opustili i zaboravili na poslovne stvari poput prodaje. Ako su priče koje pričate fokusirane samo na proizvod ili uslugu, onda to nije priča o brendu, to je brošura. Ne možete prodati ništa, ako ne možete ispričati ništa. Kupac nikad neće zaboraviti kako ste ga naveli da se osjeća!

Digital PR