KAKO SMO POMOGLI FAP AGENCIJI DA PRIKUPI 10 PUTA VIŠE RADNIKA SA 10 PUTA MANJIM BUDŽETOM.

FAP je agencija za prikupljanje kvalifikovane radne snage koja danas zapošljava radniek širom Evrope i sarađuje sa partnerskim poslodavcima po cijeloj Evropi, kao što su Samsung, Ikea, Mercedes, Jasplastik, Medical Glass i drugi.

Međutim, na početku je situacija bila mnogo drugačija. U prva tri mjeseca poslali su samo jedan autobus sa radnicima.

Problem je bio pogrešan pristup pri oglašavanju. Kao i svaka druga firma, trošili su budžet na bilborde, novine i ostale tradicionalne vidove oglašavanja. Sada zamislite koliko to sve može da košta kada se radi na nivou države. Jeste, potrošen je prilično veliki iznos novca i to sa gotovo nikakvim rezultatom.

Odlučili su da promijene strategiju i fokus prebace na digitalno oglašavanje. Nas su kontaktirali i zatražili da im pomognemo sa ozbiljnom marketinškom strategijom fokusiranom na digitalno oglašavanje, a posebno na promociju putem društvenih mreža.

Osmislili smo strategiju, oformili budžet (10 puta manji od onog prijašnjeg) i počeli sa sprovođenjem aktivnosti.

Prva stvar na listi prioriteta bila je izrada novog websajta, koji će biti spreman podnijeti veliku posjećenost i pružiti sve potrebne informacije zainteresovanim radnicima. Takođe, websajt je morao biti krajne jednostavan za navigaciju i korištenje, kako bi ljudi svih starosnih i obrazovnih grupa mogli nesmetano da ga koriste i pronađu sve potrebne informacije.

Nakon, nekoliko dana rada, nastao je novi FAP  websajt koji možete pogledati klikom na link: fap.ba ili klikom na grafiku ispod.

Druga i najvažnija stvar na listi bila je izrada i brendiranje nove Facebook stranice pod nazivom FAP BIH. Zatim, kreiranje grafičkog i tekstualnog sadržaja za reklame i sponzorisane objave.

Najvažnija stvar oko koje smo držali fokus prilikom formiranja fb stranice bila je izazivanje osjećaja sigurnosti i povjerenja kod posjetilaca. Razlog je bio taj što je stranica krenula od nule, a to je u takvim uslovima priličan izazov, pogotovo kada tražite od ljudi da idu raditi u drugu državu na nekoliko mjeseci.

Fokusirali smo se na originalni grafički sadržaj. Fotografije i kolaži fotografija na kojima je osoblje Fap agencije, postojeći radnici koje je agencija poslala, fotografije ispraćaja autobusa i radnika u fabrikama/smještajima. Sve što je kod posjetilaca moglo ojačati osjećaj povjerenje prema agenciji.

Takođe, uradili smo profesionalnu pozadinsku fotografiju, čiji je cilj ostavljanje utiska profesionalnosti i kompetentnosti kod posjetilaca i potencijalnih radnika.

Kao rezultat sprovedenih aktivnosti ispunili smo zacrtane ciljeve i nova FAP BIH stranica je rasla nevjerovatnom brzinom, sa preko 150 poruka interesovanja na dnevnoj bazi.

Facebook stranica agencije je za manje od dva mjeseca porasla na blizu 6000 pratilaca i možete je pogledati klikom na FAP BIH

Svaka objava na strani je posebno rađena i imala je svoju ciljnu publiku. Fokus je bio na jakim i privlačnim grafikama meda i na konkretnim paketima, odnosno ponudama proizvoda. Forsirana je prodaja preko Facebook stranice sa slanjem paketa na adresu naručioca.

Rezultat sprovedenih aktivnosti bio je premašio sva očekivanja našeg klijenta. Za nepuna dva mjeseca povećali smo broj prijava 10 puta, i za isto toliko je smanjen budžet za promociju, koji svakim danom postaje sve manji, kako sama stranica raste.

Trenutno je fokus na dobro osmišljenim i grafički pripremljenim objavama koje se sponzorišu pred nove polaske i preko kojih se dolazi do većine novih prijava.

Najvažnije stvar kod oglašavanja na društvenim mrežama je znati ko vam je ciljna grupa, znati kako im pristupiti i zadobiti njihovo povjerenje. Ako to uspijete, sve ostalo dolazi samo od sebe.

Ali, ne brinite, ako ne znate, nemate vremena ili mislite da ne ostvarujete rezultate koje želite, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći.

Digital PR